owsianka kawowo - bananowa


 owsianka kawowo - bananowa
Ostatnio w moim życiu wprowadzam małe - wielkie zmiany dotyczące zdrowego trybu życia. Zaczyna mieć to swoje odzwierciedlenie również na mojej stronie, w postaci posiłków FIT ;) Dzisiaj owsianka kawowo-bananowa zainspirowana dietą Ewy Chodakowskiej. Polecam ;) Delikatna w smaku, lekka i pożywna - naprawdę dobry wybór na pierwsze śniadanie.



składniki na 1 porcję:
  • szklanka mleka
  • łyżka rodzynek
  • 2 łyżki płatków owsianych błyskawicznych - LUB WIĘCEJ :)
  • 1 banan
  • 3/4 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
Do wysokiej szklanki wsypać rodzynki, płatki owsiane, kawę. Zalać mlekiem (chłodnym). Dodać pokrojonego banana.


4 komentarze:

  1. Zajadam się owsianką codziennie na śniadanie :) Pyszna wersja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulinka, dziękuję, ale Ty również masz sporo dobrych zdjęć. Ja używam aparatu Canon PowerShot SX120. Robię zdjęcia zawsze przy świetle dziennym (oknie). Do naświetlania używam białego kartonu, lustra, folii aluminiowej. Aparat ustawiam różnie w zależności od natężenia światła i tego co fotografuję, ale głównie zdjęcia robię intuicyjnie. Mam nadzieję, że trochę pomogłam. Coś blokuje moją odpowiedz na Twoje pytanie i nie mogę opublikować odpowiedzi u siebie. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak wyczerpującą odpowiedź ! :) Skorzystam z porad, na pewno będzie widać efekty :)

      Usuń
  3. oryginalny pomysł. lubię to :P

    OdpowiedzUsuń